6 månaders kontroll

Hej!
Kom hem för ett tag sen från SÖS, de var 6 månaders kontrollen idag efter våldtäkten så de blev lite provtagningar och en pratstund. Just nu mår jag inte så bra. Man hinner liksom inte landa för de hände något nytt. Jag mitt hjärta blöder och jag är så långt nere på botten just nu.
Nu är de bara 2 dagar kvar tills på Fredag då vi ska begrava Sandra, jag vill verkligen inte ta farväl av dig på riktigt, jag vill inte!!! Du var den ENDA som verkligen kände mig och som jag kunde berätta ALLT för, precis ALLT! Vem ska jag nu vända mig till? Usch jag kommer vara så ledsen på fredag, vill inte att de ska bli fredag! Men du ska få den finaste begravningen ever!



Kommentarer
sally

hejsan undrar bara vem sandra är ? :)

2012-03-16 @ 23:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0