Allt balsam i håret

Nu har jag smällt i mig en hel panpizza, dom är ju bara förjävla goda. Så satte jag på mig peruken och testade den ett tag, shit vad varmt de blir när man har peruk, helt galet. Så den åkte av efter ett tag. Klockan 13:00 kommer taxin och hämar upp mig och kör mig hem till mamma, de ska bli sååå skönt att äntligen få sova i sin egna säng, för not orkar jag inte flytta runt mer!!
Om 3-4 veckor ska jag tillbaka hit och då ska dom sätta tillbaka min shunt i huvudet, jag som var helt bestämd med att när jag väl åker härifrån ska jag fan inte tillbaka på ett bra jävla dag men icke som icke, då blir de ännu en vecka på sjukhus!
Det första jag kommer att göra när jag kommer hem är att DUSCHA, jag har längtat efter en ordentlig dusch i över en vecka nu! kommer använda allt balsam för att få ut min tova jag har i håret, heeelt galet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0