streptokocker

Det är många som undrar varför jag ligger på sjukhus.
Jo det är nämligen såhär att jag har vart sjuk i över 1 år och dom hittade aldrig riktigt felet. Fören jag åkte in någon gång i mars och då sa dom att jag hade en infektion i min shunt som jag har i huvudet. Då sa dom att de skulle bli operation inom 3 veckor. Veckorna gick och jag blev bara dåligare och dåligare, tills jag åkte in och då tog dom mig på allvar och dom sa att jag hade streptokocker .
Dom opererade ut min shunt och jag låg inne för behandling i 10 dagar sen fick jag åka hem. Jag hann vara hemma i nästan 3 dagar innan de sa stopp. Så åkte jag in i igår och då hade streptokockerna inte försvunnit, därför ligger jag inne nu på Huddinge sjukhus i sthlm.
Jag hoppas dom försvinner denna gång, för man kan inte behandlas mot detta hur många ggr som helst, tillslut blir man emun mot anibiotikan som dom ger mig. Så jag håller alla tummar och tår jag har nu för att detta ska gå bra.



Älskar peruken jag fått låna av Therese!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0