Hem ljuva hem!

Äntligen hemma! Som jag har längtat ihjäl mig. Nu får vi bara se vart jag ska "bo" om de blir hemma eller hos Fredrik, men jag tror de blir hemma när dom är klara med mickans rum, för då tar jag hennes gamla rum.
Jag är faktiskt lite ledsen över att jag var tvungen att ta ut min percing i tungan, men de kunde orsaka infektioner och ge mig ännu mer bakterier och de vill jag ju inte ha, försökte trycka egenom den men de har vuxit ihop.
När jag kom hem skulle min syster precis se SvenssonSvensson så har legat och kollat på den , superrolig var den, men lite pinsam haha..

Men ser bara lite skin som kommer växa igen också

Älskar mitt nya hår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0