Drömmer om pappa!

Hej Babes!
Ni fattar inte hur mycket jag har saknat min dator och er? Jo men allvar de har jag! Samtidigt har de vart så förbannat skönt att bara kunna koppla av, men nu är jag redo att fylla bloggen igen.
Dom senaste nätterna har jag drömt om pappa. Igår drömde jag att jag pratade med han i telefon och sa att han inte alls var död utan att dom lurat polisen, och han gav mig ett nummer som jag skulle ge till farmor om hon ville prata med honom. Men farmor trodde inte på mig och tyckte jag var sjuk i huvudet.
Jag hatar att drömma såna drömmar, för jag blir bara så ledsen och besviken när jag vaknar att de bara var en dröm. Ibland önskar jag att drömmar kunde vara verklighet!


Kommentarer
Rosie

Skönt att se dig tillbaka igen!:D<3 Men ibland behöver man "komma bort" ett tag.. :)) Btw, vackert foto på dig!

2012-02-15 @ 19:04:35
URL: http://nattstad.se/rperman
j

de sägs att man får pengar när man drömt om dom döda. puss <3

2012-02-16 @ 15:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0