Du är det finaste jag vet!

Min tankar går hela tiden till min älskade vän och hennes familj! Om du försvinner ifrån mig vet jag inte riktigt vad jag kommer göra? Du betyder så jävla mycket för mig, och jag hoppas du vet de! Ingen kommer någonsin att kunna ersätta din plats i mitt hjärta!
Att veta om att slutet kanske är nära får mig bara att börja gråta, jag vill inte att du ska försvinna, om de fanns något jag kunde göra, vad som helst skulle jag göra de! Allt för att rädda dig min ängel!
Ingen har betytt lika mycket som du, du är min solstråle och min hjälte. Du är så stark att jag inte ens kan fatta att en människa kan vara så stark, du kämpar så himla mycket och jag är så stolt över dig!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0