Det bästa på bra länge!

Hej!
Jag kan lova dig/er att när jag kom hem ställde jag mig i duschen och de var de bästa på bra länge kan jag ju tala om. Jag har aldrig känt mig så ren som jag gjorde när jag duschat klart. Att ligga på sjukhus i en vecka är ingen hit, inte för att man bryr sig om hur smutsig man är eller så, men ändå ni hajar vad jag menar?
Bäddade rent och sen la mig i sängen och de var sååå skönt. Har sovit så jävla bra inatt, tack vara att jag snodde med mig värmekudden hem faktikt (ops) men jag är beroende av den och kan inte sova utan den. Den hjälper verkligen mot smärtorna i magen. Nu återstår och se bara hur länge jag får vara hemma, eftersom att dom inte hittade något fel antar jag (inte för att jag vill) att de kommer att bli ett sjukhus besök inom väldigt kort tid dock.

Min älskling var hos mig varje dag <3 
Tack älskling, du är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0