2 timmar

Helt oroligt, har bara sovit 2 timmar och vaknar av världens smärta i huvudet, men nu har jag fått moffe nozinan och två alvedon och så har man fått hicka på de, så nu gör de dubbelt så ont.

Längtar tills allt detta är över, tills den dagen jag får vara fri utan smärsta en helt dag, de var bra länge sen de var så.

Alla patienter har vaknat här och de är full rulle, är helt paj i kroppen och vill sova vidare men de lär man ju få glömma eftersom att dom gör kontroller på alla och tar blodprover, den ena spyr den andra är chicken för blodprover liksom (de är en kille dessutom, 37 år) . Nej nu går ögonen i kors så ska sova någon timme till innan de är dags för 8 mediciner .

Undra om ni ens tycker de är intressant att läsa om detta ens? Skulle uppskatta om ni sa JA eller NEJ bland kommentarerna så jag vet, men jag älskar er läsare iaf!

"godnatt igen då"



Kommentarer
-

Ja fortsätt skriv!

2012-05-06 @ 09:07:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0