Besökare!

Hej!
Jag har haft underbara Jenny och hennes 5 månaders son Kevin på besök idag. Har inte träffat henne på flera år så de var verkligen super kul att ses och att få träffa hennes son.
Annars har dagen idag faktiskt vart helt okej än så länge, har inte haft mycket ont i huvudet ön så länge, men de brukar komma till kvällen och de är hemskt. För de mesta är jag trött och vill bara sova. Inatt sov jag faktiskt bra, somnade utan "värk" tabletter och vaknade runt 7 tiden och fick värktabletter, äntligen kanske dom har hittat ett sätt att få mig att sova ordentligt.



Man är ju inte så snygg, men Kevin är förbannat söt! <3


Kommentarer
Anonym

Du är alltid snygg gumman <3

2012-05-06 @ 10:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0