Hemskickad imorgon

Jag är så jävla förbannad för tillfället! Läkaren var här idag och berättade att jag ska få gå utan shunt i 3-4 veckor innan dom täbker sätta in den nya, visst de förstår jag på grund av infektions risk, men att dom ska skicka hem mig imorgon fattade jag inte riktigt, eller snarare sagt att jag inte accepterar de.

Jag kan ju för fan inte ens gå til toaletten som ligger 1 meter ifrån min säng utan att jag håller på att svimma, och jag har inte bajsat på över 1 vecka och jag har grov huvudvärk, och DÅ tycker dom att jag ska få åka hem? Perfekt!!

De var någon som undrade om jag hade fått cancer och nej de har jag icke, men jag har haft streptokoker i min slang som har suttit i huvudet som jag blivit behandlad med antibiotika i 10 dagar för, och under operationen så rakade dom bort halva sidan av hårt därför har jag fått låna en väns mammas peruk tills allt är över, för när dom sätter in den bya shunten kommer dom ju raka på andra sidan också.



Kommentarer
kirre

oj låter inget vidare att behöa komma hem utan nån som har koll :/ Hoppas du blir bättre snart. kramar!

2012-05-08 @ 20:04:40
URL: http://kirreflickan.blogg.se/
Maja

Aha, okej hoppas det blir bättre snart! Du har fått lida mycket du men du verkar vara stark och ha ett hjärta av guld! :) Kramar

2012-05-08 @ 20:25:00
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0