Kommer få byta sal!

Godmorgon!
Idag hade tydligen läkaren vart här inne och pratat med mig, men jag minns ingenting men jag svarade tydligen på hans frågor, så jag måste ha pratat i sömnen. Idag är de tänkt att jag ska få bort mitt V-drän och byta sal till ett vanligt rum, fast med bara tjejer i de rummet.
Tjockisen som också var här inne i övervaknings salen som pratade hål i mitt huvud och var så fruktansvärt jobbig har äntligen fått byta till ett annat rum. Mitt huvud blev genast 3 KG lättare kan jag ju tala om.
Tinas underbara mamma Therese kom upp och hälsade på mig en sväng, hon jobbar ju nere i reseptionen i de hör huset som jag ligger i. Hon skulle komma tillbaka vid 14.00 tiden igen, dom hade rätt mycket att göra där nere så hon kom bara upp lite snabbt.
Annars mår jag bra just nu, lite huvudvärk men inget illamåenade, så de känns så himla underbart. Igår hade jag och älskling videosamtal med varandra, an ringde frpn sin ipad, de var super kul .

Populär tjej, somnade en timme vaknade med 13 sms

Söta Elin var här igår, och jag känner mig så TJOCK och svullen i ansiktet!

Älskling gjorde ett hjärta åt mig igår, när vi hade videosamtal

Fast nu äter jag mer mediciner än dom som finns på bilden.

Kände mig som en tjock flyga i dom här glasögonen.

Hahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0