Moffe och surgas

Kvällen/natten är hemsk. Killen mitt enit mig (ligger på en övervaknings sal) snarkar så mina örgon snart går sönder. Tur är ju att sjukan har lronproppar så man slipper höra häften av de han snarkar.

Fick precis en dos till av morfin eftersom att jag har så ont, har även fått en oxaskand som inte hjälper ett dugg, helt meningslöst att ta detta piller. Har öven haft syrgas ett tag för att jag mått så illa och haft svårt att andas, jag får ju sån panik när jag mår illa för jag HATAR att kräkas, men denna gång klarade jag mig . Har även fått tre nozinan, son inte hjälper fast dom brukar hjälpa.

Ligger här med feber och kallsvettas, känns som att man kommit in i klimakteriet redan (23 år gammal) .

Nej nu ska jag ge mig på att försöka sova ännu en gång. Uppdaterat mer imorgon, så nu kommer jag uppdatera varje dag från och med nu, de ser ni väl fram emot?

Här får ni några bilder! Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0