Operation

Hej mina underbara läsare!
Jag har inte bloggat på ett tag för att de har hänt en hel del saker, de har vart in och ut på sjukhusen och nu har dom äntligen gjort något åt allt. Jag ligger just nu på KS i solna och opererade mig för en vecka sen. Jag tänkte visa lite bilder men jag varnar för känsliga tittare. Kul att de är rätt många som följer mitt trotts min bloggtorka.

Detta var bara någon timme efter operationen

Jag vet inte hur många sånna här jag har haft, dom bara går sönder.

Njuter av en piggilin :D

Ni er ju, dom har stuckit sönder mina armar!

Jag gjorde ryggmärgsprov, INTE SKÖNT!

Här är rummer jag hade på huddinge, en natt

Trodde dom hade rakat LITE, men jag hade totalt fel, snacka om att jag är ledsen :(

Tillslut fick jag något som kallas "CVK" i halsen så jag slapp alla dumma nålar.

Min älskling är hos mig så ofta han kan och orkar! <3


Kommentarer
Emilie

Krya på dig!!!

2012-05-05 @ 16:34:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0